07 March 2009


bahagia **wink**

silap aku kerana tertido waktu magrib td dan aku bgn dengan keadaan yg tersangat letih ditmbah pula dengan.....tuuuttttttttt.....talian diputuskan...

td botak kol aku cite pasal parent die yang kuang hajo cm cibai! die kol aku almost 1 hour gak laa..
kate beliau, beliau telah diterajang oleh bapak beliau yg kurg waras sket tu disebabkan die merokok di dalam rumah.. sedangkan itu bukan rumah bapak die, rumah mak die.. mak ngn bapak die cm mak bapak aku laa.. so bile mak die melihat kejadian tersebut mak die tetibe backup si ayah de.. hey come on la untie, u already broke up la with tht jantan x gune tu.. perlu ke membackup2 ni... all this while, aku byk dengar kisah mak bapk cerai dr kwn2 aku.. sgt amat byk... mcm2 ragam dan gaya penceritaan serta penuh emosi.. yg jadi mangsanya is ank2.. kenapa ibu bape suka memberi tekanan kepada ank2 mereka sendiri???
adakah kerana mereka sendiri tensen dan ingin berkongsi tensen mereka kt ank2 mereka so tht tensen mereka tu ilang la sket...

kesian kt botak, dh la die kate die demam... tibe2 abah die terajang die n pukul die menggunakan kayu, katanya.. mcm mne kalau satu hari nnti sku terpakse melalui jln penceritaan seperti yg aku dengar dan aku sendiri lalui sekarang...?? i swear to god! i'll die! gile kaw.. dr kecik sampai kahwin? mmg la x adil kan?? mmg hidup ni x penah ade yg adil.. mane2 pon mesti ketidakadilan itu wujud.. jgn risaw. aku sebagai nurul arina akan memastikan perkara seperti sedemikian tidak akan berlaku terhadap diri aku..satu hari nnti.. tp kita hanya merancang tuhan yg menentukan segalanya...

so, aku ase minggu ni adalah minggu bahagia aku.. ini kerana, theres no prob langsng ngn si gemok tuh.. die wat aku happy je,.. die ikut je ape yg aku nk.. he always follow the flow.. thanks to you my little gemok!

satu lagi cerita yg di ceritakan oleh si botak sebentar td adalah.. ade sorg mamat ni die pg bgtaw kt si botak ni yg die ske kt aku.. ptt ah selame ni pandang aku x leh blah.. hello~~ aku x ske okeyh crush2 ni.. nk bgtaw trus ah bai.. n kalau ko bgtaw skalipon .. the answer must be no!! arghh tidak, tidak sesekali aku akan terima sesiape dlm hidup aku kerana aku sgt mencintai bakal suamiku ini.. ouh si gemok,. syg kamu sorg jerk! hek*
so others.. jgn mimpi la.. hehehe oppss! perasan sude~~



p/s... cinta sejati ialah cinta saiful haidhar dan nurul arina.. betul x???


1 comment:

azie said...

sian giler kat botak...
huhuhu...