12 April 2009

just came back

im just going back from shah alam... x lepas lagi rindu kt kwn2 sebenarnye..
mase pg tu my bus act pukul 9.30.. all my frens dh bgn except me n bile 8.45 i bgn tgk2 dh lambat okeyh... then i pon bersiap cm owg gile.. dorg x kejut i sbb xnk bg i balik.. wut the..... huh~~ korg2... i know la u love me bebeh.. i love you too okeyh... seronok dpt kwn yg cm dorg tp yela.. mnusia bukan sempurna,.. ade gak sumthing annoyed me when with them... xpelaa i just assume they all berguraw eventhough no'or pon perasaan sume nih... xpe2.. keep it up bebeh... then semalam aroun d 3pm i arrived kt butterworth.. br jauh kulihat seorng mamat bert-shirt ungu dan berseluar pendek dengn boyan die sume cukup... menunggu aku dengan penuh sbr nye,... aku dpt lihat wajah kerinduan kesangapan kegumbiraan yg x terkata dan mcm2 lagi dr raut wajah comel nye... huh~~ rindu aku terlepas jua.. 2 ari berpisah baru aku sedar aku x leh jauh dr dia...

n2 nk crita jugak pasal my ex yg sengal gile babi... i gi um taw just sbb nk jumpa farah... n jumpa la die gak alang2.. n die boleyh ckp kt i 'u jgn ngade2 leh x?' eleh mentg2 thts ur place u boleyh ckp besar laa.. i know u berguraw but i keet it serios coz i hate u! jgn harap u leh dpt farah... hahaha aku akan musnah kan hidup kaw.. u mmg xtaw kan how power gurl is.. even org sume ckp.. boys are stronger than girls,, mmg .. itu betul.. tp u dont know i have my own power towards u ok!! da aa... i hate u seriosly.. k bye..

No comments: