25 May 2009

mom...boyfriend....friend.....

aku ske gile kt band ni!!




lame gila aku x mengepos kan?

bukan xnk tp lap rosak..bile lap dah macm nk ok broadband plak... haih... maybe sebab tuhan tu nk aku bercuti secuti cuti nye di rumah..mom is missing me damn much.. aku bleh tgk la bile aku balik kali ini die layan aku best gile.no bebel2..n i dont have to do ape2 kt umah tu but ye la as an eldest daughter i should be responsible la x kn nk tgk mak je selalu basuh baju,lipat baju, sidai baju,masak n all tht plus mak currently bz gile with her new business.. ibu tunggal mmg selalu n sentiasa memastikan anak2 nye hidup terjamin...aku x nk jadi anak derhaka yg mcm aku tgk ade sorg BUDAK TU selalu buat kt mak die..dh la ayah xde nyusahkan mak die plak.. kesian..
aku syg sgt2 kt mak aku.. byk impian yg aku impikan utk mak aku... yg plng lattest ni aku ase nk bawak die pg langkawi sbb die ckp dh lame x pg.. aku sgt beruntung dpt mak yg mcm tu. die sgt sporting sampai time aku gado je ngn epul mesti aku ngs kt die.. bile aku balik sini aku baca mesej yg mak anta kt epul... mesej die..
-terima kasih byk2,sbb epul ade makcik x risaw,mkcik pecayakan epul,makcik rase senang bile epul ade
-sebelum ni arina x penah syg lelaki seperti die sayangkan epul,epul jaga la die baik2, jgn ske gadoh,die kta kt mkcik die x kn cari lain melainkan epul yg buat cm tu.
2 mesej yg buat air mata aku mengalir dan merasakan mak aku adalah yg terbaik lam dunia ni.



ade ke mak org lain nk sebok2 pasal ank die n amek thu segala urusan ank die ngn bf die? betapa aku bersyukur dpt mak yg cm tu..selama ni aku hny thu mak2 lam dunia ni mesti soh belajar, jgn kapel2... n stuff tp mak aku..die support semua yg aku kn buat..mak aku bukan treat aku sorg je cm ni tp adik2 aku pon same..walaupom skang ni mak aku dok sorg2 je kt umah adik2 aku semua sekolah asrama tp bf2 dorg selalu dtg jenguk mak aku kt umah.. xpenah biar mak aku lonely..n x kn biar mak aku sakit sorg2... mcam aritu la .. mak demam sket je bf adik2 aku dtg bwk mak pg klinik.. bile aku dh ade bf skng ni br aku ase cm ne sporting nye mak aku..



aku thu this was not my first bf tp ni lah 1st time aku mencintai seorg lelaki n ni jugak la 1st time aku serios gile.. huh~ hope it will last long sampai ank cucu.. mak mertua wanabe aku plak same jugak cm mak aku... x ase cm diri aku ni beruntung gile ke??
mak epul lak sgt sporting..penah die ckp kt aku jgn tingglkan ank die..hurmm i love u too untie!
aku ngn epul lak..setiap hari ade je benda nk digadohkan.. aku pon x paham.. bile aku tgk member2 aku yg serios pon same..gado je mnjang.. dulu mase aku x serios ngn sape2 xde pon gado2 ni.. xtaw la sampai bile nk berterusan cm ni..gado cmne pon aku ttp syg die sorg je.. walaupon kadang2 aku ase cm sengal giel die tuh tp kesengalan tu la wat aku rindu die selalu..
n disebabkan kesengalan itu jugaklaa aku balik 2 minggu je jumpa mak selebihnya aku balik penang balik.. n2 aku keje!! cmne la agaknye keje tu eyh?? penat gile ke?? perghh mmg la aku x penah keje kan..cuak pon ade gak.. cube la bayangkan..aku yg mmg xleh kene marah langsng ni tibe manager marah aku... mmg la aku ngs kt situ jugak.. kalau la abah thu aku keje.. die marah x eyh???? alaaa biarla die thu yg aku ni nk duit lebih... die tu kedekut!! heh!
pasal kwn plak.. aku x paham la ngn sorg minah ni..aku xpenah pon nk iktiraf die kwn baik aku pastu die nk jiwang lebih2 ckp i dont care if i lose u la ape jadah nye laa... eeeiiiyuuu.... muka x malu tol..ko nk ckp ape n ko nk tulis ape kt blog kau ske ati kaw laa.. xpenah aku nk kesah tp satu je la aku nk ckp.. tolong realise yg aku xpenah ske kawan ngn akw n aku pon xpenah nk terpkir kwn ngn kaw.. up to you then janjji x kacaw hidup aku dh,...
akhirnya aku dok umah sewa jugak.. walaupon impian aku nk dok serumah ngn geng2 aku x tercapai tp x pela.. maybe ade hikmah die sebalik yg jadi plus budak2 umah aku semua baik2.. nnti x de la aku dok selalu buat keje jahat kan... drpd dok serumah ngn dak2 x tentu pasal mcm BUDAK TU..perghh cr pasal gile klu dok satu rumah ngn die.. cmne la aku penah terpkir nk satu rumah ngn die.. huih wut the disaster nightmare...heh!!
disebabkan lame gile x post blog..ni la jadinye..pnjg nk mampos.. k la blah dulu..simpan for the next post..heheh daa~~
~

1 comment:

Unknown said...

umah sewa ko kt mane??