19 July 2009

tetek kau hot


today tini and friends masak lagi kt umah..
arini tini
masak kangkung masak belacan
,
&
ayam masak merah

sedap gile kot....

bahagia sgt kalau ade housemate yg baik2 x de yg nk dengki cite buruk2 kt belakang...
eyh reen ade budak cite buruk pasal kau eyh?? asal semua ilek je ttp nk kawan baik ngn kau? siap bertambah lagi kawan2 aku sbb ade rmi yg tny n aku pon rmi la kan.. so lagi ramai la yg benci kau..
hahaha...

tadi aku ade baca blog seorang bapuk ni.. best gile blog die.. the lattest post die. die ckp pasal

muka cantik tetek kecik and tetek besar muka hancur

yg mne satu jadi pilihan???

aku agak tergelak bila baca sbb ade jugak la terkena ngn seseorang yg diri sendiri perasan LAWA...

korang rase org lelaki diluar sana suka kt pompuan tetek kecik muka cntik n tetek besar muka hodoh??

muka kalau xcntik mmg la laki x ske tp kalau tetek besar org laki berebut2 siap jatuh tersungkur nk pgg.. betul jugak, so kira kalau pompuan tu gemok gile prot lapis222, berbulu penoh laki mmg x kesah eyh?? janji tetek besar n its free??? biasanya tetek akan menjadi besar bile byk sgt tgn yg terpegang.. mcm tetek ko la gemok!! tp tu la.. die kan diva top mne perasan tetek die jatuh tersungkur..

kalau tetek kecik lak tp muka cntik..ok.. first impression lelaki nk knl ngn kita lelaki mesti tgk muka lu kan?? 'weh cun gile awek ni' mata die lawa siot.. cm pretty zinta... pergh... tp pnh lak laki heran kalau tetek die kecik?? klu tetek kecik laki pon xde selera nk pgg so selamat la kepada sesiapa yg bertetek kecik.. hahaha

so kesimpulannye.. jgn cari pasal ngn aku sbb once ko cari psal aku x kan berhenti membalas dendam!!


No comments: