06 August 2009

eyh si gemok! saya rindu awak!


  • saiful haidhar: eyh apsal ni ( sambil menarik rmbut+plus tolak kepala )
  • nurul arina : rindu awk la gile! (air mata bergenang )
  • saiful haidhar: olololo cian...
  • nurul arina : (ketuk kepala die laju2)
  • saiful haidhar: adeh ( give a very sweet-forehead kiss) muah!!

  • berlari2 mendapatkan nandos setiap hari sbb x boleh x jumpa awk, x tgk jerawat muka hidung awak, x pandang awak, x tarik rmbut awk, x bg awk tempeleng, x boleh3!!! jgn gadoh2 eyh.. mak saya marah nnti... mak wak pon same..
  • eyh3 dh nk tinggal saya eyh???.. sampai hati, awk dh x sayang saya ke?? kenapa nk tinggal saya??ade pompuan lain selain puan noriah,puan rohana n amanda ke?? kenape3??!! awk......(sambil mengalirkan air mata menjejeh jejeh mengenangkan nasib yg menimpa) air mata jatuh lagi.. weh reen,, epul nk balik S.P la gile!!!! =)
p/s: ape la aku merepek nih...

1 comment:

azie said...

weih...
follow lah i, gile!!!
hehehe...
rindu kamu!!