22 August 2009

its all maybe

  • please la setan yg x abeh2 mengacaw hidup aku sampai aku jadi jiwa kacaw neh! eyh bulan pose xde setan la reen..abeh tu klu x de setan apsal aku asyik pikir mende pelik2 nih? sebab ko la setan..haha
ape yg ko pikir sebenarnye nih reen??

  • saya pikir dia dh x sayang saya lagi
  • saya pikir dia dh layan saya cm nk x nk je..
  • saya pikir dia mesti dh "lantak la ko nk pegi, apa aku heran"
  • saya asyik pikir perkataan yg saya xnk sgt dengar tuh!
  • saya pikir nape la saya ni sensitive
  • saya pikir lagi, kenapa saya x leh jadi hati kering cm eyna
  • saya pikir kenapa saya nangis skng
  • saya pikir kenapa saya ske nangis cm dak kecik yg bodoh x taw pape lagi tuh!
  • saya asyik pikir bila la nk balik umah
  • saya pikir bila la nk sambung study
  • saya rase die dh x cm dulu!
  • saya x ske nk pikir lagi!! kusut!!

abes tu cmne ni reen??

  • saya nk tuhan mati kan saya skng
  • saya nak lari jauh2
  • saya xnk jumpa sape2
  • saya rase sakit
  • hati saya x tenang
  • saya x leh concentrate blaja(tu la abah soh blaja ko sebok nk bercinta) benci ayat tu! simpan jela eyh abah
  • saya nk cepat2 abeh blaja nk keje
  • ati saya berdebar-debar,kenapa? ntah!
  • saya nk nagis byk2! peduli ape...
  • saya x kan jawab pape kt mak!
  • saya cube jugak study ni
  • saya x boleh la.......=(
  • saya nk kwn2 saya...
ape la dayah ni pegi pasang lagu raya. buat aku lagi nk ngs je! mengong lol

  • angle yg berhati mulia yg tersangat mulia:
sabar eyh reen. cm la u x kuat. selama ni pon u always stand on ur own foot je kan while you face all ur family prob and u kene tengking u ilek je kan? u mmg kuat kan? okeyh! skang ni u have to learn how to be a hati kering kontang sekering kontang badan mu! haha
be strong! think positive! ignore perasaan yg buat u trase hati.. buat ape yg u ske. prove to ur family. if he really love n think bout his family je why not u? u have a great family though.
kan? mom,sis,bro u always support u? penah die nyusah kan u? tolong u lagi ada. u deserve more! tp nape org buat u cmni eyh? eyh plis la. jgn bazir kan air mata kt org yg belom tentu jadi hak milik u! im sure he doesnt like it. all this while he doesnt care la ur air mata!

  • reen hati x kental :
i want to go as he always ask me but i cant! i dont have that hati kering nk blah je cm tu. im afraid to lose him. xpela.. live me alone first. let me recovered dulu. skang ni i just have to stand on my own kepala lutut. ergh! tensen nye... i know i da baik ngn die. thnks. tp setiap kali i have a conversation with you hati ni keje nk trase je... u stupid la reen!
dh la.. im so sorry to all sape2 je yg i have done bad k.

No comments: