24 August 2009

ITS RAINING BUT MY HEART SHINING

irfan. apa maksud hang, aku lagi kuat?
btw. thnks sbb ko paham sgt aku. at least ada jugak org ckp aku kuat instead of asyik kene kutuk manja.lembik.xmatang n bla bla bla watsoever bla.
semalam putri kol.. wee. sy yg teramat sedih tetibe bertukar menjadi gembira se gembira adik aku dapat bunga dari lecturer nye. haha. mereka ajak saya turun sana sbb suda terlalu rindu kata mereka. saya bercadang kalau ada extra pocket money saya nk jenguk mereka. saya sgt rindu lah!
td br abeh test. calculus and organic. masuk2 klas
-reen why ur face look so pale babe? 
-ouw, i didnt sleep last night.  (haha yeke reen)
-reen ko de masalah ke babe? 
huh?(weird face) im okay lah! 
they must be reading my blog kan?
sumpah. i love my friend.  test td, cm besa lah. aku x kan dpt jawab walaupon semalam aku study separuh gile ngn mata dan cm terjuih juih keluar. kalau la yaya terbgn mase die tgh tido agak nya dia pengsan tgk muka aku yg da cm x rupa org. kalau x make up pon dh cm momok. hahaha
saya nk gi bkk pose ngn hubby saya lah petang ni.. weee
 HEH. bye

No comments: