25 August 2009

ku imbas kembali

aku semakin menyukai facebook lah!
at first tu i was so bored with tht thing.. tp skng ni semua kwn2 aku yg hilang dh dpt dijmpai..


waktu ni kitorg semua tgh jadi gile. dari kiri it was zaty. budak nye baik sgt. diam je lam klass die sgt pandai among us. sebelahnye adalah aku! budak yg x abeh wat masalah time tu. sebelah aku nama die amalina.die ske gado ngn aku dulu. tp die kwn yg baik juga. aku rindu die.sebelah die tu ika! budak yg paling cntik time batch kitorg. aku syg die sgt,skng ni die semakin cntik dengan tudung die.yg paling kanan tu name die huda. diela kwn baik pertama saya masa saya f1. we share a lot of thing. kitorg selalu sedih2 sama2 cuz we got the same at tht time. mase ni waktu prep. alah mase f1 mne belaja sangt pon. kitorg jadi gile segila gile org. pakai kasut lain2 sebelah.tudung lipat cm makcik org.then singkatkan kain. wat cm tu sampai abeh prep. gile kan?? miss this moment damn much!
 
ni plak waktu makan. kitorg akan sama klass sampai f3. bygkan betapa rapat nye kitorg kalau dh 3 thun bersama satu klass dan satu rumah sukan. ni la kelebihan mrsm. dorg x tuka2 klass every year n rumah sukan pon akan ttp sama n ni lah mereka semua. kitorg x kan makan kalau x cukup geng. biar penuh meja semua dulu br leh makan n sama jugak abeh makan. no one akan bgn dulu. kitorg akan bgn same2 tunggu sampai semua abeh makan.it was continuing till we reach f3. best kan. n it is called zarqalian moment

waktu ni pon time f1. im not so sure la ape event ni. saya yg paling kanan yg duduk kt bawah tu! ni semua geng2 saya mase sekolah. ouh i think i remember. kitorg jadi waitress for one event nih! huhu

waktu ni tournament bola jaring peringkat kebangsaan di mrsm mersing. ni semua team2 saya,. i was played netball since i was in standard 5 and i never stop playing it till la masuk universiti. skng ni saya dh pencen. no chance for me to play anymore. i dont know why i dont want to grab any chance pon. but i still play with puteri umno kalau balik umah. my position dr dulu sampai skng x penah berubah. saya main position CENTER. 
klu lah tuhan tu boleh bg peluang lagi untuk saya kembali ke zaman tu. saya akan amek peluang tu sbb saya rindu saat tu semua. saat kegemilangn arina. n everybody was call me ARINA SPORT sbb i will never lose while playing any sport. n every year saya akan jadi olahragawati..
because of the popularity being an olahragawati, saya akan trima byk surat dr kakak2 dan abg2 senior yg nk berkenalan n nk jadikan sebagai adik angkt mereka dan juga menjdi kekasih or kwn baik or mcm2 lah! btw i still simpan all those letter. n when i come home i read all tht back n i was grining. haha. klaka lah. rindu moment tu! all the medal yg sy dpt sy akan gntung lam bilik. sepanjang saya berada di mrsm sy da dpt 32 medal n 6 trophy. x termasuk matrik n uni. 
byk nk crita tp it will make me cry nnti so i better stop here lah! guys, if you read this.. please contact me. i miss you. now saya hny kontek ngn huda, ika, zaty.. yg lain mne pegi...=(

2 comments:

azie said...

uit minah...
ape fb u???
add i!!!!

reen cute said...

Reendivalicios@yahoo.com