05 August 2009

lazy bump??


who care's kalau im a lazy bump or not tp arini ari yg sgt meletihkan bg saya..
jap2..NO'OR ckp saya jeles beliau lepak dengan AZIE, bitch, x jeles eyh.. AZIE itu romate saya! jgn rmpas! haha..

  • arini saya puasa??kenapa saya puasa?sbb saya x ganti2 lagi puasa saya.. opss aritu terlepas ckp depan MAK..mampos!setiap hari beliau tu akan tny bile nk ganti puasa so saya puasa arini. kelas arini sgt2 padat. bile pukul 4 klass da abeh tp ade koko... alamak! saya da x terdaya.. cm biasa saya akan ponteng koko..
  • dulu saya amek koko public speaking.. ok la sbb ade ramai sgt kwn EPUL dan juga FOFO yg boleh gile kan keadaan yg sedia gile tetapi sem ini mereka tiada lagi. bile saya masuk klass pertama public speaking pada sem ini saya lihat semua budak yg berkasut tinggi bermake up tebal berbaju putih berseluar hitam. cantik2 semua nya. of course la budak hotel kan.. alamak lagi skali! saya budak engin! gosh! xboleh2.. saya balik umah saya online tuka koko saya.. skang saya masuk tennis... sebenarnye saya x penah thu main tennis pon.. haha..
stakat main kt skolah, kt matrik ptg2 dulu ade ah.. tp saya men bedal je.. haha
so saya balik umah guling2 atas katil sampai tertido.. bgn2 trus bkk pose.. dan saya sambung tido sampai td n skg saya xleh tido lagi.. erghhh

  • saya ade sgt2 byk tutor yg sy perlu siapkan tp saya x kan buat punyer,, haha
suda dua ari saya x jumpa husband saya..RINDU GILE LA GEMOK! eyh jap.. sejak bile la aku pandai guna SAYA??? erghh


weh ngokngek ALEYA... cepat update blog! aku tgh perang ngn no'or lam blog nih! grrr hehe..

1 comment:

azie said...

reen!!!
tgk my blog lak!!!
heheehe...