22 August 2009

thanks to all friends

  • ari ni adalah ari pertama aku berpuasa.. alhamdullilah.. semua berjalan dengan lancar. i really want to thanks to mr.blog cuz dengan adanya blog saya dan kwn2 x kira dah berpisah lama saya ttp akan thu ape yg mereka buat walaupon mereka x thu yg sy thu pasal mereka..semalam after sahur mak tepon. semua dh ade kt umah la.. sedih sgt.. my twin sis missing me like hell.. they are all in a purple of health..

  • - to Nurul izzati mokhtar. thanks my old mate for your concerning,.. i love you, balik kulim bgtaw la.. nnti aku gi lepak umah hang..
  • -to all my housemate , u guys cheer me up
  • to my hubby, i know u mad at me, but i dont care, i will always love you.. no matter what.. buangla saya jauh2 tp saya ttp akan datang walaupon saya terpaksa merangkak. saya x kan give up.
  • to samy, my lil son.. walaupon u xpaham apa yg mama tgh alami tp cukupla u paham n x wat byk kerenah. dok je diam2 lam aquarium tu eyh....sayang anak mama...


  • awk.. saya rindu awk sgt2 ouh... awk x ase ke erk ape yg sy ase skng? ..kita berselisih paham ni it wont be long kan syg? eyh.. ari first saya gi trawikh! mak dengar dia sgt gembira.. syg mak!

ari isnin saya ada 2 test,. calculus and organic cemistry.. saya terpaksa pegi dulu untuk meneruskan perjuangan.. xnk ngs lepas test cm selalu... selamat berpuasa semua... b4 tht..syg i want to dedicate this song for you

  • Terdengar bisikan mesra
  • Kalimah keramat bermentara
  • Bermulanya siang berakhir malam ku
  • Tak akan ku jemu menyebut namamu

  • Tiada batasan waktu
  • Tiada tempat mu tertentu
  • Di gunung di lembah, di darat, di air
  • Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
  • Kasih merubah takdir
  • Bila ku sedari diri disayangi
  • Langkah kaki ini semakin berani
  • Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
  • Kembali dipandu
  • Engkau pertama, tiada akhirnya
  • Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
  • Izinkahlah aku menumpang di sini
  • Di bawah naungan kasih dan sayang mu
  • Ku berserah diri

2 comments:

Dekna said...

your welcome arina..
im alwayz concern bout my friend even dah lama tak jmpe kan..

nnt2 raya mai la umah..

n, i doakan anda bhagia ye..

reen cute said...

tima kasih zaty.. ok sure, aku dtg eyh hehe