21 August 2009

trying to be a better person

  • 2 hari jugak la saya x berblogging.. semua sbb busy dengan test sana sini yg buat saya rase cm sebok n stress. saya selalu tny lam diri ni, kenapa saya amik coz ssh2.. menyesal ke reen??x nyesal pon. i can concentrate and study well, got a very2 happy life with my sorrounding frens yg cool.fren who had never forgot me even we are far apart but then if a silly problem tht always disturbing my happiness of life cm ne saya nk ase ape yg ssh tu jadi senang.. kan...apa yg saya buat adalah saya nk yg terbaik untuk diri saya dan juga diri org yg saya sayang,..

  • rindu kt kwn2 saya lah! mane korg bitch??

  • kenapa ckp cm sedih je ni reen bile sebut org yg tersayang...betul la apa kata org,.. life is a karma.. when you do shit to people, it will turn to you back.. mcm roda pusing2, die pusing2 sampai ko jadi pening. awk.. saya mengaku dengan seikhlas hati saya, saya sayang sgt3 kt awk n ni la kali pertama saya rase sy sayang kt org n sy x snggp nk kehilangn awk. i rather lose my own life but i dont want to lose u. terhegeh2 itu adalah saya! saya x kesah la saya ni memalukan diri sendiri melutut depan awk skalipon saya snggp. tp saya thu, bile kita terlalu menyayangi org sampai cmni skali, org tu pon leh ah senang2 nk pijak2 kepala kita, jerit2 kt kita, maki hamun kita, controlling our life kan? patut la ade je isteri yg redha je bila die kena pukul ngn suami die. sbb die da x mampu nk menangani rase syg yg ade lam hati die.. apa lagi yg saya boleh buat kt awk bg awk puas hati??

  • awk nmpk keburukan saya je kan? apa yg selama ni saya buat kt awk, penah ke awk nmpk? awk siap tipu saya lagi ada! dulu awk janji awk x kn jerit2 kat saya, awk janji awk x kan sebut perkataan yg sy x nk dengar tu, awk janji awk x kan lepaskan saya unless sy yg buat cm tu, awk janji mcm2 la... tp skng awk dh pandai mungkir janji! sape ajar awk? lepas jumpa je pompuan jongang tu kt nandos awk jadi cm ni eyh? ske la ko eyh jongang?? awk jumpa si jongang tu x malu plak? pastu bila saya dtg jumpa awk, awk mrh2 eyh? bgs! u are very2 nice bf...

  • saya penat la wak asyik nk dengar baran awk tu! pg mam ah... last2 nnti saya gak gi pujuk awk, ase cm dh jadi muka x taw malu dh! ske eyh awk buat cm tu kt sy.... tny pon dh x boleyh eyh skng?? keje nk melenting je eyh? buat la apa yg awk ske,.. malas dh nk amik thu... xpe,.. awk ssh sy ttp akan tolong, jgn risaw
  • reen da kurus kering kan skng? kurus kering kontang dh! ni cmne nk balik umah nk mengadap mak. nnti serbu menyerbu soalan. ape aku nk jawab? x kan nk jawab saya pegi slim world mak... xpela, yg gemok gebu2 banyak kt lua tuh.. pgi la amek sorg... yg kurus kering kontang ni dah x cntik... blah!
tima kasih tima kasih tima kasih!

p/s: mesti ko ske kan jongang bila aku gado ngn die! lmfao