17 March 2009

fik like a piggy elephant

hey fik! before u post something bout me let me finished u up first hehehe!!

pertama kali ku merasakan yang lab aku arini sgt seronok dan best sekali and it is my last lab for the sem.. yes!

td in the lab, aku bukan buat keje sgt pon plus arini experiment sgt senang.. electrolysis..
n aku asyik kene kan si fik dan die membalas balik dengan kata2 die yang x hebat mne pon.. dan aku boleh menangkisnye dengan sebelah tgn jek! di sini aku ingin berkongsi dengan anda semua tentang seorang makhluk yang seperti gajah berupa babi (ni die yg cko bukan aku yg ckp ok) yg makhluk tu name dia fikri la..

1. beliau memunyai seorang kawan baik yg die sgt syg n setiap hari die concern kt kwn baik die nih walaupon kawan baik die ni agak cerewet+menjengkelkan+dll..tp ape yg pasti die menyayangi kwn baik die ni sepenuh hati die! kan fik kan? muahaahaha.. nk thu sape besfren die nih.. tny ah beliau sendiri.. haks**

2. beliau mempunyai bulu2 yg sgt lebat, hitam berkilat serta perghh... weh, jgn salah anggp! bulu mata laa... bulu matanya.. wow!! lentik melentik lentik tuuuu...

3. bile dimarahi serta di kutuk mahupon di gasak bertalu2 muka die akan merah.. semerah bontot sincan yg sedang menahan sisa2 makanan dari keluar...

4. beliau juga akan menafikan senafi nafi nya bile org lain ckp die syg akan kawan baik die yg sorg tu merangkap budak rumah die jugaklaa.. mane leh berpisah.. kate bff, bestie gitu!

5. tp ape yg pasti kepala kitorg same.. n2 he's the best! wee**



1 comment:

FeeK said...

hahahaha.
ak dah antar dulu.buwek!
gemok!