24 April 2009

epy birthday reen

today is 23 april 2009.so genapla aku 19 thun... bapak tua!! tp xpe.. aku nk dewasa cepat sbb aku nk kawen cepat... n2 aku nk cepat abeh blaja so tht aku nk tanggung mak aku. so aku sgt tunggu tarikh ni, n i was expected yg org tersayang akan jadi org pertama wishing me coz this is the date where i born into this beutiful world n in this world lah i know n i have a lot of memories xkira la pahit mahupon manis..

setiap thun mmg i wait n wait n wait n i hope this year i had a very meaningful birthday sbb this year saya telah jatuh cnta dengn jejaka yg saya cari n tunggu2 selama ni n selama ni setiap thun saya juga berharap agar die la org pertama yg akan wish to me.. i dont even hope for a big, expensive, wonderful birthday present pon but just wish me so tht people remember when i was born.. hopeless??? maybe.. yg pasti kawan2 baik aku akan jadi org pertama yg akan wish, happy to hae friends like u guys.. thnks noor putri aleya tikah yaya..

die?? sedikit terasa sbb maybe aku tunggu sgt kot but then.. maybe die lupa kot.. xpela lagipon esok die ade paper.. apela sgt tarikh ini walaupon aku mmg mementingkan tarikh ni pon.. xpe3!! think positif k reen!

semenjak aku datang sini, macam2 jadi kat aku ngn die.. bile aku mengadu je mesti die akan suruh aku balik shah alam balik. aku berharap yg die akan bagi kata2 semangat yg boley buat aku stay kt sini tp balik2 die ckp aku lagi seksa kt sini sbb die n balik la balik kt sane.. ya allah.. thts not what i want him to say tp sape la aku nk kontrol segala pergerakan die.. aku mmg sedikit mengongkong die sbb aku tahu sume past die n aku xnk die kembali ke jalan tu bukan sbb aku x pecaya die tp die slalu je ckp aku nk samakan die ngn lelaki yg lain.. xboley ke die paham.. aku taw die pon da totally berubah sbb aku tp kenapa nk selalu sebut.. macam x ikhlas je berubah n mcm terpaksa.. kadang2 aku mengaku aku xleyh nk paham die tp tu la.. aku nk hubungn aku kekal so aku kene la cube memahamkan keadaan n cuba sedaya aku untuk trus kekal.. oh tuhan, bantula aku...

dulu.. walaupon die ade masalah skalipon mesti die dengar jugak masalah aku.. skng sampai hati die kuarkan ayat 'awk igt awk sorg ade masalah'?? ya allah... x suke ke die aku ngadu masalah aku?? xpelaa.. i learn sumthing lagi on this nite,..

my first valentine.. jadi cm 'tu' n my birthday pon jadi cmni.. mmg org yg kita sayang selalu buat kita cmni ke?? org lain pon cm aku jugak ke??

xpela aku x salahkan mende ni jadi arini.. lagipon skang ni exam week.. so xpela thun ni berkorban sket xpayah sambut on this date tp tu la.. sedikit terasa di hati aku yg sensitif ini.. sedikit ke?? datang sini aku berkorban sepenuhnye just nk dekat ngn die tp aku rase hati aku lagi jauh ngn die... xpenah aku ase sakit hti kat die padahal dh 3 thun kitorg kawan... tp dtg sini selalu je hati aku ni sakit.. sakit melihat telatah die yang x penah dapat di jangka. sakit jugak kerana aku terpaksa berkorban melepaskan rmi kawan2 yg seangkatan yg ssh sama2 sng sama2 tp di sbb kan berlainan jantina aku terpaksa menjarakkan diri aku ngn mereka demi menjaga hati seorg insan yg amat aku sayang.. aku thu die pon cm tu la aku pon sanggp berkorban mcm ni.. knp aku dan die sgt senang terasa antara satu sama lain?? sbb terlalu sayang ke cmne?? aku sendiri x dapat jawab..

kat sini jugak la aku terkawan ngn kwan yg telah menikam aku dari belakang.. aku melayan die cm aku layan kwn2 baik aku yg aku dh anggap seperti adik beradik aku tp die telah menikam aku sampai macam ni skali n bile ditegur sikit pon x dapat menerima teguran aku.. all this while die dah racun kan pemikiran aku supaya aku x suke yaya padahal aku xpenah knl pon pompuan ni.. tp disbbkan die aku da x ske yaya tu at first n aku pon cm ade gak ah kutuk2 die.. tp skang byk benda dh aku thu dh aku dengar dr rmi org.. byk sgt die tipu aku.. yg paling aku menyesal aku knl kan die ngn org yg paling aku syg.. sampai die cuba nk rmpas dari aku.. oh no! aku x kan biarkan.. aku igt bile aku ngadu kt die n aku cm marah2 die nk la backup aku ke or da xnk kawan ngn si pompuan jalang tu ke tp boley plak die ckp hurmm tgk la dulu.. betapa luluh jatuh tersungkur jantung aku dengar.. xpe! think positive ok!! kesian si yaya.. jahat punye pompuan! neraka la tempat kaw...

xpela.. hari ni hari aku, i tot i wanna have fun tp... berendam air mata jelaa malam ni..

xpe2 think positive!! ape2 pon.. happy birthday reen!! semoga cepat matang dan membesar dengan sehat!! muahh.. cyg kamu!!


3 comments:

Penny Julius said...

reen!!!
happy belated!
sweet 19 ye ;)
xpe...still young..
im 21.lg tua..huhuhu

Unknown said...

MY DEAR....
epy burfday...
dah bso pnjg dh jew...
namau cdey2 k..
its ur burfday!!!

Anonymous said...

epy bsday dear....
may god bless u...
namau cdey2 k...
its ur burfday tau x??
u should enjoy...


luv -tengo-..