24 April 2009

oh final exam


life was so hard kan?? lagi2 kalau kita x de sgt kawan..aku bukan xde kawan tp ssh nk jumpa kawan baik yang sanngup dengar and tahan ngn perangai kita nih.. aku ade je kwn2 yg mcm ni tp aku lak tinggal dorang so padan la ngn muka aku.. aku datang kt negeri pulau mutiara ni dengan harapan aku dapat kwn baru n kalau boleyh better dr kwn2 aku sebelum ni.. tp... yg ade nye sume nk backstab aku.. tensen tol.. tp xpe aku ttp bersyukur kerana masih ade kawan.. kawan mmg penting kan?? aku cukup xske kalau ade org ckp aku xreti cari kawan.. aku kwn ngn sume okeyh! nk gadoh ssh kot.. tp kalau dh org backstab kita xkn nk diam.. aku jenis pendiam?? cari reen lain ah kan.. nk kwn baik!! huwaa.. dulu aku ade kawan baik yg sgt2 baik tp skng da jadi husband... adeh!


lagi 2 hari final exam.. bermula ngn paper fizik.. napela aku x ske n xleh sgt nk go on ngn subject berjudul fizik ini?? ssh laaaaaaaaaaaaaaaaaa
kalau fail kene repeat. kalau kene repeat kene blaja lagi.. dh la ni last sem aku blaja fizik. cene chemical engineering boleyh ade fizik nih?? xpaham la aku.. ssh3!


nk truskan study tp da x de mood n otak aku dh super saturated kot.. rindu giler kt epul. pg td kua ngn die.. pg breakfast ngn pg pejabat pos amek barang mak pos.. tp tu ah, pg2 jumpa mane best so aku pon balik ah awl.. td ptg nk kua kalau boleyh tp die tu buat2 x paham je. org nk ajak kua.. tp die wat buduh lak.. yelaa kena paham la die penat.. tp uwaa.. rindu kot.. xpuas gile jumpa pg td.. heh!!


satu tabiat aku ni.. awatla aku ni ske jeles xbertempat nih?? baca blog belen2 die pon leyh jeles.. mu bodo ah reen! hahaha ngeng**

i may not be able to update my blog for a while sbb nye exam la..
k laa... out3!!

No comments: