05 April 2009

he pampered me!!

seriously he bought this he bought tht to me. watever things that i want surely ill get it..
sometimes if i want particular thing pape je.. i got 2! heh~~ minggu ni je i dh abeh kan almost 1.5 K!! omg!!! are u insane reen??? gile kan? then td he also bought me a phone..gile! phone touch screen o2 atom ape tah..nape awk ikut je ape yg saye nk??hp yg before this i use pon die yg belikan.. so this is the second phone u gave me..
he said i deseverd all this? but why? he also said he wanna teach me ape tah.. hurmm pape pon u give me or not i syg u je kot... awk2.. u so weird... but papepon.. im happy n my decision moving here x de la upset me... hurmmm...

td i also bought heels... tht was my first heel yg tinggi gile cm tu.. before this kalau tinggi pon just wedges je.. xpela.. lagipon die yg pilihkan.. so pape jek.. hek** then i gi repair la my hair balik td...
seb baik la ok... then i gi pharmacy beli ubat for my ugly face ni..so nothing much today... i got period pain ni.. sakit~~~~=((

No comments: