04 April 2009

stupid hair.stupid charlie.my face ugly like shit!!

i hate my new hair.. guess wut? my hair turn straight balik.. bodoh!!!!
i byr mahal2 beli all of the stupid foxy curl yg mahal gile then when i take my bath after two days (cina botak tu soh aku mandi after 2 days) then after mandi je my hair turned stret balik.. what the stupid sallon.. u know wut before i did my hair i ask for his experience n2 he show me all of his certificate. so i believe him laa.. then mmg hasil nye not tht exactly wut i want..stupid bold head.. bengang betul!

then 3 days ago i kene charlie kt muka,.. sape2 yg x taw charlie tu ape u just search the internet then u guys bleh taw betape sial nye serangga tersebut.. those yg taw mmg taw laa cene akibatnye bile kene this knid of insect.. n my face hodoh sgt3!!!!!!!!!!!!!!!
pedih taw,.. esok i nk gi klinik n i nk gi saman tht sallon... bodoh! i want back my money...
then i cm tensen sgt2.. with my hair n my face like this so i start crying la cm bese... arghhh..
then epul ckp she love me not because of my face..or even my hair.. but i know lelaki.. eventhough die ckp cm tu tp mesti la die nk tgk his future wife ni cntik.. cene ni... should i curl my hair or just remain stret?? i love my hair when its curl tp o donno how to take care of it... n2 bile curl x leh sikat.. i ske sikat rmbut.. i bukan nk rmbut curl yg keras tu.. arghh bodoh laa..
tensen betul....

1 comment:

♥ farazatie ♥ said...

babe! u shud go n saman the salon!

i pon jadi sakit hati bc ape u cte!!

bg curl balik laa.. sbb rmbut u pna straight da kn? so find sumthin diff.. tp kalau kne bya lg mmg u tampaw je muka cine tu!