01 April 2009

just wanna post sumthing before i have to go to english class tonite..
english class damn bored plus there's nothing to do and sir didnt teaching at all.. ye laa.. nk ajar ape lagi.. n2 katanya tonight we just watching a movie.. ape salahnye he just cancelled the class n just assume tht attendance is perfect.. sume org dtg.. bukan sape2 taw pon.. kitorg lagi ske n u sir leh rilek je layan awek kt umah.. kan3??

hey u know what.. i kwn ngn my lattest ex punyer awek! die sgt baik, lemah lembut and sangat difference from me.. tp2 sume org ckp she is just like me.. my face my behavior.. cume die lmbut n i kasar.. i like to make fren yg mcm die sbb sounds like she so understanding and opened.. x kesa pon i cite pape n she refer to me everytime she wanna ask bout him.. xpelaa.. i just telling her from my experiences sbb i nk die buat yg terbaik untuk my ex tu.. ye ah.. i dh buat dajal kt that guy.. x kn nk lepas tgn kot.. so i bg die go on ngn gurl yg better.. tp tu la.. byk persamaan antara i ngn die..
i ske ah kwn ngn die.. n2 she always tell me that tht guy cm tipu2 die... i dont know la bout u guys n i dont wht tht guys feel to this gurl tp i hope tht they happy together. plus, she can be a good fren tho...

tp yg i dont like to hear is my fren pon ckp n2 farah pon ckp he choose farah because of me.. because im just like her.. adeh.. he's a lil bit gile dulu when we broke up but then tu kan dh lame.. n i think i x de la serios sgt eventho die serios gile babi.. xpelaa.. u nk pilih die sbb i ke sbb ape2 ke lantak la kan tp i hope u dont play around with tht gurl.. i mean it seriosly.. k la dh lambat..farah, u just tell me wht happen and if anything yg u nk share ok.. syg u! k laa i nk bersiap.. nk gi klass.. daaaa~~~

No comments: