29 June 2009

continue...

seem she go out again so i want to continue my post..
td die balik n i was lock myself in my room...i sent her a mesej quite rude. for the first time i did to her sbb i cant stand with her anymore.. sgt hot tempered and her behavior just like boys.. pengkid pon xcm tuh! tp she's a totally girl la.. cume kasar sket je...

she dont read my mesej sbb i think bat kong kot... so die x taw la yg i trase gile babi ni!! wut the f kan.. so to show my protes aku diam je lam bilik eventho die ketuk pintu 450 kali n try pujuk... werkhh...
i dont open the door until now. n she ask me.. u merajuk ngn i ke??? eyh bodoh tol.. x reti2 nk pikir ke??? stupid,... belajr tinggi2...

tomorrow die dh nk blah.. balik melaka n x mai2 dh.. die dtg sbb nk wat short kos kt sini...
cmne aku leh terkawan ngn die aku pon x taw...
k la im so sorry. aku halalkan je makan minum air letrik katil tilam semua....

wassalam..........

itu sahaja cerita pasal die.. k babai.........

No comments: