13 July 2009

'BEING MYSELF'

tired of hearing my title word kan?
so now da msuk second week n im starting to learn new things, new subject,new lecturer,
knl new frens, new life also bcoz i da dok umah sewa yg sgt3 selesa dilengkapi dengan segala kelengkapan,... semua ade, washing machine,tv,katil,tilam yg empuk, dapur gas, kuali periuk.. wow!!! like a family house babe! plus all my housemate semua baik2...

manakala.. saya dengan epul pula bertambah la bahagia dengan adegan2 lucu yg ade je dibuat2 oleh aku dan juga die.. mana la nk cr laki mcm tu.. hikhikhik... tayunk awak!!!

skng ni aku berkawan baik dengan yaya sbb die romate aku.. die x de la seburuk yg kwn lame die tu war2 kan.. xpela different person think different way kan?
tp ape yg aku x puas hati sgt is dengan balak die tuh! cm siot!!! klu dorg break up aku suke!!! tp xpe my hot peps ni ade a lot of skandal... so dont worry bout tht.. hehehe..yaya jgn marah eyh...

k la.. aku nk out dulu. ape yg aku nk luah kan.. aku rindu kt epul... rase mcm bru semalam kitorg ade relationship padahal dh lame gile dh... hehehe

tayunk awk!!!!!

No comments: