16 July 2009

ouh jidong

well.. professional not act like tht....

org DENGKI sahaja buat mcm tu kan...


aku "weird face with da big eyes.. yeke??
tp knp semua org dok terkejar2 nk jadi skandal aku??
knp bf aku still setia gile babi x penah pandang org lain langsung??
n org yg igt diri die lawa sgt2 kot yg selalu kene tinggl??
kiranya mcm nilaa.. man just use her for one night stand only..owh cool
n di sini aku nk katakan penah ke org lelaki buat aku cm tu erk????
eventhough semua dh thu aku ni dh ade future husband yg aku sgt setia tp dorg still lagi keep asking me... boleyh x nk jadi ur skandal ur ur second bf.. omg.. smpi mcm tu skali.. ade yg ngs taw.. TETAPI yg disangka cntik sgt2 tu knp x mcm tu eyh???
knp lelaki nk body die je???
boleyh sape2 jawab x????



aku weird face with the big eyes....
tp...

-aku x jendol sampai boleh main bola atas dahi.. buat team
da mcm padang bola..


-idung aku xdela besar sampai lalat pon boleh buat kperkanpungan dalam tu.. tp tulaa...idung besar pon xsedar jugak.. still pretend, gosh my nose is gorgeous like wild boar...


-badan aku xde la gemok mahupon berisi n skng ni pon dh rmping sket sbb aku keje kuat nk kuruskan nye.. ttp org cntik selalu ade lemak lapis222 sampai x leh kira eyh??


-rmbut aku lurus ori pon lurus gak.. bile x mandi pon still lurus xdela mengerbang mcm anak pontianak.. kalau mlm2 hari org pon x leh beza pontianak ke manusia ni...


- satu lagi kalau ketiak dh berbau bawak mane2 deodarant pon bau jugak... tp tu laa,.. kene pki mende tu.. pki tu kt umh la kan sebelom kua, bukan pakai kt mc donald depan kwn.. ish malu nye.. xsenonoh2!


-same jugak la dengan ketiak berbulu.. kalau ase malas nk shave pakai la bju lengan pnjg2 xde la nnti org ckp "weh reen kwn ko tu x shave ketiak eyh? aku nmpk douh bulu2 die.." iskh aku ni x taw nk jwb pe..


-klu ketiak tu mmg kene cover la kan kalau berbulu kalau kt bawah tu mmg la lagi kene cover eventhough dlm kolej depan kwn2 pon kan.. tp aku pelik laa.. biasa nye bg pompuan yg normal berbulu nye same mcm org lain tp kan aku penah la nmpk bulunye sampai ke paha.. wow!!! aku penah la mandi kt sungai tu ngn laki pon ade gak n dorg tny kenape bulu sampai ke celah2 paha...iskh pengotornye...


-aku selalu gak la cat kuku.. tp aku jaga laa.. xde la sampai tergigit2 kuku.. aku pon kadang2 xde duit tp xde la sampai makan kuku.. kesian... kuku dh x cntik kene la color selalu kan??? aku selalu beli removal tp ada lagi jimat kalau buang cutex dengan gigi.. amazing!!


-xpenah la ade org ckp kt aku, BAJET KAYA.. aku ckp betul aku mmg x kaya.. tp bapak aku x penah bg aku sampai x mkn n ble mintk duit x penah x bg.. bile shopping die bg je kad kredit die.. tp aku pon x pasti samada ade org dengki atau jeles atau cemburu n ckp aku ni bajet kaya.. penah ke aku makan duit org??? n lagi satu aku jujur dalam makanan.. xde pulak sorok ayam dalam nasi, air pulak x yah bayar pon x pe.. HALAL tu babe!!!


-mak aku sgt22 sporting gile babi.. tp aku kesian la kt mak sape tah.. org ckp prgi anak die pon die cm dh x taw nk buat ape..dah trok sgt ke makcik??? kesian makcik..mesti ase mcm terbakar je perot salu kan?? mak saya mcm kwn saya.. mak aku bile ayah aku marah aku trus backup aku.. bile aku xde duit mak akub\ akn ckp 'xpe2 nnti mak bg eyh sayang jgn ngs2 xelok.. abah tu bz la kot sbb tu lmbt masuk duit.. tp aku sgt kesian bile ada anak yg mintk duit kt mak die elok2 tp tibe2 kene maki..
mak! SAYA SAYANG MAK sbb mak yg ngandungkan n lahirkan saya bukan nye nenek saya...
nenek saya pon lagi kaya dr mak saya tp saya ttp syg mak saya...mak kalau bebel tu biasala... normal thing.. tp aku ske bile mak aku bebel sbb bebelan die ade point kot n aku mesti bgtaw kwn aku 'weh mak aku kol laa..' tp aku x kn ckp 'babi punye org tua, aku nk makan ape minggu ni klu die x bg, sial je.. eyh ade ke anak yg mcm tu astagfirullah... mintk jauh la...



-aku klua salu pkai heels sbb aku ase selesa laa. kaki aku xde kurp xyah nk gigit2 nk buang kurp2 tu.. eeewww!!! nk buang kurp ke nanah ke mesti ke gune gigi...??
aku nk la nasihatkan kt warga baiduri terutamanya jgn mandi di dalam kolah sbb ade org kaki berkurap main2 air celup2 kaki rendam2 kaki macam konon2 swimming pool kt umh die... ishk x elok untuk kesihatan... aku ase die sangap nk jakuzzi kot..



-walaupon payudara aku x de lah sehebat mane tp aku xde la selalu nk nunjuk2 sbb aku thu x hebat.. tp yg hebat mesti la kene tunjuk kan walaupon jatuh macam nenek aku.. jatuh nye sampai ke pinggang.. tp tu nenek aku, yg muda2 lagi tu ape cite??
haa aku thu... byk sgt tgn terpegang agaknye laa..nk kongsi cite nih!!
paling klaka aku penah tgk ade jugak bile die tdo 'tetek' xde kt tgh2 sbb dh pegi ke tepi...hahahahah...knp jd cm tu eyh??



-org selalu bile jumpa aku esp lelaki lepas jumpa mesti nk jdi member.. sbb aku pon x penah jadi diri org lain. aku buat je hal aku tp org yg nk kwn ngn aku siap nk jadi member baik.tp knp ade gak org first time je jumpa die dh benci.. bukan benci sket2.. benci gile babi thp nk ludah siot..xyah jumpa pon dh ase cm nk ludah je muka die.. nape eyh?? diri sendiri ckp hot stuff tp hot stuff ke mcm tu?? selebeh rmbut x penah sikat, muka mcm beruang same saiz la ngn badan beruang... ni aku bukan ckp beruang yg ak selalu plok tp beruang kt hutan tu.. eyh kt zoo...



-aku x kesa org tuduh aku ape2 ke.. tuduh yg memalukan aku ke ape ke tp aku ngn kwn2 aku thu aku ni cm ne.. aku ase aku xde la pretend ape2.. tp mmg aku x kesa... walaupon aku kene tuduh mcm2 tp bf aku kwn2 aku semua setia ngn aku.. still kwn baik ngn aku.. setakat ni mmg aku x penah ssh laa.. gi mne2 mest ade org tolong...
tp yg aku paling marah bile org yg tuduh aku tu same je mcm tuduhan yg dilemparkan..mcm ko nk ckp kt diri kaw... maybe sbb ko tulis blog n ko yg sendiri bace.. n ko nk org thu pasal kau sbb nye BEING MYSELF. weh ko ckp ngn cermin la bodoh!!



-aku igt mak die boleh nasihat kan die. korg thu mak die ckp ape?? makcik dh xlarat dh.. reen bersemuka sendiri.. org mcm tu dh x leh tolong,.. gosh, mak die ckp mcm tu?? isk.. seb bek mak saya x cm tu hahaha.. aku bukan x leh handle sendiri tp aku malas nk tgk muka tembam die yg berhidung besar berdahi luas gile babi like wut i have said boleh main bola ats tu, n2 boleh plak ckp aku ni weird face with the big eyes... kalau ko nk thu semua org puji mata aku...org yg x knl aku pon ckp.. big eyes ok la drpd hidung besar gile boleh sumbat bola... hahahaha xpela..
org CNTIK selalu igt die cntik... die x thu yg org sume nk ludah muka die sbb CNTIK SGT..



-aku thu semua ni sbb member2 lelaki aku yg bace blog die sampai x puas hati gile babi ngn die..siap nk tolong pg pukul tp aku ckp x yah la kecoh2.. be profesional.. n x yah maki balik lam blog sbb tu keje org dengki.. kalau tulis mesti die balas balik sampai bile nk habis.. sbb aku thu die x penah sedar dengan keburukan diri die.. ape yg die nmpk die tu cntik,baik, jg member, sume2la... xpela geng.. nnti klu dh trok sgt kite figure out something..



-kepada member2 aku kt penang mahupon kl mahupon trengganu, x payah la nk turun sini nk tolong2 aku sbb aku ase mende ni sume kecik je.. she has nobody including family hahaha.. abah pon same,, xyah ssh2 dtg eyh abah... n xyah ssh2 nk g jumpa mak die.. sian mak die.. bukan salah mak die pon.. time kasih kawan2 n abah...



-lagi satu korg kalau bace blog sape2 pastu ade tulis pasal aku x yah la bgtaw aku eyh.. biar je die syok sendiri tulis.. yela.. xde sape dh nk tolong die kan,.. biarla blog je yg tolong die.. haha x pro langsung.. ak sbenarnye malas nk tulis ni sume tp klu dh member2 sume ckp klu ko x tulis aku pg belasah budak tu.. aku ni malas nk panjang cite aku pon tulis laa... ni sume pon member2 aku yg bg idea.. skng ni aku dok kt cc.. sblh2 member2 baik klass, geng2 aku n member2 laa...yg ade kt penang ni.. member yg jauh tu aku taw korg akan bace n korg akan suke!! thnks guys sbb korg trima je aku ni walaupon die dh ckp mcm2.. tu la org pnggl member,...


-furthemore, hubungan aku ngn epul bermula dari kawan baik.. kawan baik berthun2 lamenye n kitorg br saje kapel tp kapel pon mcm member lagi so xyah la ade sape2 nk ckp kt aku, aku buat semua ape2 je just becoz of guys... n lagi satu aku xpenah anggap KO member or kawan aku n aku kwn ngn kaw dulu pon sbb kesian je.. xde sape nk kawan.. jgn la ko perasaan lagi eyh... ckp aku ni tinggl member sbb lelaki... perasan x abeh2.. sape la nk kwn ngn kaw...
ayah aku ajar mcm2 kt aku mende baik tp kesian kaw.. ayah da xde.. tp tula xsedar2 jugak...

kesian........................

aku simpati sebenarnye ngn org mcm kau ni.. mcm x cukup gile kasih syg.. kasih syg mak..ayah.. kawan... bf.. sbb tu la jd cmni.. xpasal n x abeh2 nk kuuk org kt blog.. org xcr psl pon..

kalau ko trus terusan buat cm ni... maknenye ko DENGKI


sekian mekacih...............................

No comments: