18 July 2009

kesinambungan jidong2

aku ase aku nk tmbh sket la ape yg aku tulis sebelom sbb bile pikir balik byk lagi kot aku x ckp.. member2 aku dh tny siot... nape x tulis pasal ni.. nape x tulis pasal tu... haha jap eyh kwn2...



-die ade la ckp kt aku skg ni aku kwn ngn sorg member aku ni sbb dr siape.. yg die ade sorg je lagi kwn tu sbb siapa?? tu lagi nk kata kt org,, gile x tahu malu... dh ade sorg je kawan tu pon x reti2 nk bersyukur,.. aku ni kira baik la lagi bg jugak kwn kt ko SORANG....

-ouh die ade kutuk member aku kt blog die katanya member aku ni byk fail subjek.. masalahnye ape yg kawan aku fail die pon fail jugak.. weh, knp nk kene kata jugak kat org sedangkan diri sendiri pon same.. ko tu x de la pandai sgt.. spm pon terkedek2.. nasib je dpt kos skng ni.... gile malu sial...
yerk2...

-kita kalau guna myspace,tagged, or seangkatan dengannye kita nk cr kawan kan???
tp ade jugak org zaman skang ni guna benda tu sume nk lepas sangap sebab dah lame xde org fuck die.. sape nk fuck kalau puki berbulu sampai ke paha??? kalau org fuck n cr die pon sbb sangap sangat dh x leh tahan.. si gemok tu pon boleh laa....
die ckp salu die dpt laki ensem, bf aku x ensem.. tp dpt pon lam 2 ari jela... hahaha
dh fuck ko n blah la... gile pelacur je buat cm tu sial...
kalau pelacur ade gak harga,,.. ade gak yg mahal tp kau punyer free je... gile aku nk panggil ko ape eyh.. nk kata pelacur, x berbayar.. isk ape aku kene panggil ni...
sebelah aku ni ade member baik aku skang, die ni pengkid.. die ckp die pon x nk...yerk2 katanya.... tp kan...

SAPE2 YG SANGAP N BERMINAT SILA LAH KONTEK AKU, KALAU X TAHU NK KONTEK CM NE.. MYSPACE PON BOLEH, XDE HAL.. BETINA TU FREE

kalau ade lagi yg aku igt aku pos la nnti eyh kawan2..........

No comments: