10 August 2009

berry oh berry

eyh layout bunny2 ni comel ape.. comel cm pemilik die kan?? yg dengki2 tu nk letak gmbr arnab gigi jongang boleh gak...kan no'or kan.kan..kan...
  • sms version ( awk nnti balik dari nandos tolong saya antarkan lap kt kwn saya ni.. dh lame lap bongok ni rosak.. kwn sy tu dok dkt2 umah awk je..) menaip sms smbil menekan2 perut aku plus tgh tahan berak jugak... tibe2.. lagu you are not alone dinyanyikan oleh MJ berkumandang dengan bingitnye (weh aku benci michael jackson la bodoh! baik aku letak ringtone lagu hush2 ke kan.. leh nari2 sambil goyang2 bontot! tp nk wat cene.. si gemok yg letak.. heee tibe2, belom sempat nak angkat adeh perot aku!!!! argh ape aku peduli kan.. bawak je skali michael jackson masuk dalam tandas melabur saham skali ngn aku! erkh
  • calling version ( awk pecaya ke member awk yg x knl sgt tu tibe2 nk anta lap?. nnti la saya anta kt kedai memane) lantak ko la aku dh sakit perot ni gile.... (ske la ati tp ni sakit prot nih) smbil meneran2.. agak2 die thu ke aku tgh meneran?? hehe haha hihi
  • (xpe2 nnti saya belikan ubat ye sayang)haha thu la tuh! adeh jap.. aku nk x tahan arghhhh
10 minit kemudian...

  • adui parah dh ni...tibe2. knock2!! lembaga. berkulit x taw hitam ke putih bertubuh seperti giant tgh ketuk pintu.. warghh ubat... eyh secret indulgence favourite akuh!! hehe muah! syg awk crazy pig!
p/s; lain kali x payah beli lap pusing2 yg boleh menari n yg boleh tekan pakai sudu kalau keyboard rosak! hee hangin!

No comments: