13 August 2009

tensi tensi.. ko tansen gak ke babe???

what make you get so damn depressed huh??
lantak la ape pon yg make u guys deppressed.. aku?? peduli ape! tp aku akan tensen bile!
  • tibe ari rabu.. sebab ari rabu ari malang dan sial penah aku ase.. sebab.. pagi2 buta ko kene belajar organic chemistry selama dua jam.. ko dh la mmg x penah study tibe2 bile ko masuk klass lecturer ajar la kejap setengah jam pastu die ckp " ok guys close all ur book, note or whatsoever related, we got pop-bullshit quiz! erghh ok fine. sbb ko masih boleh besabar sbb ko boleh bantai je.. and as ussual ko akan dapat kosong sbb org lain pon kosong.. haha.. kluar klass organic, masuk lak klass chemical proses principle which is klass yg pling ssh penah aku masuk dan klass yg cm bodoh sbb aku x paham2 sejak aku belajar mende alah ni.. tibe2 skali lagi die ckp ok.. 'close all ur book or note or ape2 jadahnye we got quiz'.. arghhh again....... ape lagi ko nk jawab ni... so ko akan bantai lagi skali sbb mase ko bantai tu ko x rase pape.. ase sonok main2 bantai ngn kertas yg kadang2 pink, putih dan biru tersebut..tp bile dapat balik ketas tu dengan ade tulisan merah sket2 ko akn tersenyum.. x tahu ape perasaan ko lah! abeh da 2 jam klass ni.. tanpa rehat ko trus masuk klass fluid mechanic.. aku ase semua dak engin blaja menatang ni kot.. pastu x sempat bontot ko nk panas je kt kusi ade quiz lagi!! gile motherfucker! ok abeh dah klass.. pastu dari kol 1 ko akan tunggu lak klass pkol 3..2 jam ko tunggu kt laman perdana sambil mata kau menyetalker abg2 ensem berkulit gebu2 kapas tibe2 klass cancel.. siot x? baik aku balik umah memantat lagi best!! erghh( dengan nada yg bengang kononnye) pastu pkol 5 ade koko.. main tennis yg ko pon x penah reti main.. main tgh2 panas sampai jadi cm anak negro baru balik.. malam balik umah......@*!!.....to be continue...
ni semua aku xde kena mengena ngn aku tp kalau jadi le tahan tensen gak laa

  • tensen jugak bile kita dikelilingi ngn org yg ckp x serupa bikin..' weh ko xbaik memantat "tibe2 die pg memantat tepi jalan kt abc corner(contoh la ni) itu ok lagi drpd nasihat org sendiri buat... ckp org, kutuk org, suruh org berapi2.. bile kene time die semua orait je... im a king so i can do watever shit i want ok!! so u biatch.. shut up! ergh.. watever la bullshit! eyh itu masih ok la drpd x sedar yg die sendiri marah, nasihat ataupon kutuk then die ckp org yg buat cm tuh! nauzubillah....

  • tensen bile kene or terpaksa jadi kuli org.. if you are poor enough tibe2 ko lak pg terkawan ngn org kaya yg dah biasa dengan kemewahan hidup dan mempunyai kadam yg leh picit perut boroi kau yg boleh basuh kan berak kau. pendek kata ko dok je la mengulat kt kandang kau.. tibe2 ko gi kwn ngn org cm ni.. mmg la ko jadi kuli die sbb kadam die semua x leh bawak sampai campus mahupon umah sewa mahupon baiduri terindah itu! padan muka kau bitch

  • tensen bile kwn yg ko kwn tiap2 ari skali ngn ko bau cm kambing! rambut dah boleh wat band kutu atas pala, bulu ketiak menjejeh2 dh bulu pu** ntah2~ ish, jgn kwn ngn aku kwn2 aku tau sbb aku wangi. kwn2 aku juga wangi.. noor je busuk.. haha

  • agak tensen bile mempunyai keluarga yg cm agak kesialan.. mak bapak nk gadoh anak dok tgh2.. bayangkan mak tolak kepala kiri kau ayah tolak kepala kanan ko.. ko kt tgh2 histeria.. x pon ko meroyan.. kalau ko tgh bunting, 2 bulan pon da leh kua baby tu sbb x tahan. berat bahu yg memikul berat lagi telinga yg mendengar.. huah!

  • tensen bile ko belaja separuh mampos tibe2 da sampai sem 6 ko gagal n kene dismiss ! ko mmg bodoh syial...

  • tensen lagi.. sbb ko kene repeat paper ko yg ko dh amek berjuta kali x lepas2 sampai sem 10 pon org dok nmpk muka kau lagi.. apahal??

  • agak tensen crazy pig bile ko dah bercinta bagai nk rak. bagai pauh dilayang, bagai sorok papan tarik papan ( aiya.. bm ko mmg lemah la syial) tibe2 ko putus di tgh2 jambatan pulau pinang sbb.. sbb yg paling bodoh penah ko ase. (ko punye pasal la sbb ape). n yg pastinye ko la yg kene dump! lmfao..

  • ni mmg kene mengena ngn aku.. gile babi tensen bile aku first day period sbb semua org tahu bile aku period aku jadi incredible hush2 and ade org mengada2 tepi aku wat aku lagi tensen, tergedik2 cm dory tepi aku, wat aku marah, x memahami situasi dh thu aku tgh sakit pastu leh lak an ajak gi pasific ke ape ke.. mmg semua ini nk makan penyepak aku.. nk makan paku buah keras! (erk, mcm sala je)

arina.................sebenarnye perasaan tertekan ni datang dari diri sendiri.. hadapi dengan tenang,, kawal emosi anda, jgn buat org tertekan dengan anda sbb nnti org tu buat anda tertekan balik.. (ada gaya ahli falsafah x?)

heh, cene ko nk buat??

  • aku mmg lemah la dalam menangani semua benda ni tp aku ske ckp kt kwan2 aku bile mereka2 tensen.. aku ckp cm ni... tarik nafas 4 saat tahan 4 saat hembus 4 saat... release la jugak sket... huhu.. tp paling release bile pinjam dada muhhamad saiful haidhar kejap... fuh, terbaik

k la, aku tensen.. tido lulu out3...

2 comments:

FeeK said...

wakakakakakaka reen reen. blog ko lawak siot.weee:D

Anonymous said...

horror gle....
nice to know u...
pis...