15 August 2009

jangan jadi girlfriend yg obsessive sgt

PERHATIAN!!!!! INI BALAK AKU,.. KALAU KO X KACAW X BOLEYH KE BABI???



obsessive?? peduli ape aku.. ko yg kacau hidup kitorg.. xpuas2 lagi memantat nk cr balak aku!
weh motherfucker..all this while aku xpenah larang balak aku nk kwan ngn pompuan mane2 pn EXCEPT KAW POMPUAN JONGANG BERBULU KENING SEPERTI ULAT BULU!! ke ko nk aku wat lagi jahat kt kaw??
dulu mase aku senyap je n aku x wat pape, im just writing my blog to express my unsatisfied-ness aku lak kena marah balik sbb dikatakan aku ni da memalukan DIA dan juga ade jugak terkena ngn balak aku sket2.. weh babi! ko ni brape lame kapel ngn die? bile ko break ngn die?? SILA SEDAR DIRI SKET! aku selalu ckp,aku selalu remind, aku selalu tulis,i repeat! aku selalu je igtkan kepada mereka2 ni jgn cr pasal ngn aku.. dont ever you start if not u will know who is act NURUL ARINA AZIZ. aku? agt ssh nk benci org n2 once u make me hate you, i wont stop disturbing your life.. bitch!


die selalu ckp kt aku and kitorg selalu je sembg2(kutuk2) kaw taw!

  • die selalu ckp aku cntik x setanding kaw. bare in your mind
  • aku sgt berbeza dari kaw.ko sotong itu yg pasti!
  • selalu x nk ckp pasal kaw sbb die x ske kaw sotong
  • die benci kaw sbb die x sngka ko ni berkira..rm230 tu pon nk mintak balik.. kata ank tunggal,bapak kontrakter.. kaya syial~
  • bangga ke jadi anak tunggl eyh pompuan?? asyik nk show off ko anak tunggl.. ko igt ko sorg anak org kaya ke pompuan??
  • dulu sbb aku jauh dengan balak aku so aku x taw ape terjadi around die so die ckp die mintk tolong kaw sbb he thought dat u r his ear and also social partner (kepala bu***)
  • skng aku da de kt pulau mutiara ini, ko x payah la lagi nk tolong2 die.. selagi aku hidup aku ada, aku xmakan pon x pe.. aku da biasa.. x mcm kaw, makan byk.. sbb mulut kaw besar la babi..gigi pon besar! rm230 pon mintk balik.. kawan jenis ape ko ni? member biasa aku pinjam duit aku pon aku x mintk ni lagi la dikatakan social partner! (kepala bu***)
  • ko depan die ko jadi sotong,.. suara nk cm lan*** je.. weh, aku benci pompuan gedik yg sotong cm kaw.. tp depan aku ko ckp nk cm setan je. tp balak aku x taw!
  • aritu aku bagi peluang ko kwn ngn balak aku walaupon aku taw risiko sgt tinggi tp kaw wat palat ngn aku! ko mmg syial la syial
  • aritu aku kononnye nk berbaik la ngn die sbb balak aku, aku anta email kt kaw tp kaw balas lik cm palat.. ckp mcm2 kt balak aku tp kenapa skg ni ko cr die balik.. sbb ko sangap ke babi??

KENAPA KO TULIS CMNI REEN???

  • sbb.... pompuan yg dinyatakan di atas ni dengan muka x taw malunye pegi terhegeh2 cari balak aku merata.. ya allah x taw malu betul... merata-rata ko terhegeh2 syial...kata mereka nk beli laptop.pompuan ni nk jual laptop kt balak aku. n balak aku ckp lepas beli lap dah ah xnk deal ape2 ngn die lagi. x kebulur pon nk kwn ngn die. itu yg balak aku ckp n nk bagi lap tu kt aku? wtf??? igt aku miskin sgt ke? ape gune abah beli laptop touch screen leh pusing2 jadi buku kt aku klu ko nk bg lap secondhand yg firsthand dari pompuan jalang cm tuh?? nk bg lap kt aku sbb lap aku skg rosak.. mmg ah rosak sbb aku lenjan lap aku tu abih2.. aku peduli ape tu lap aku, aku bgtaw abah die x ckp pape pon die ckp pgi repair nnti abah byr,,.. fyi, aku n abah x ske pki secondhand nye barang.. penah ke ko tgk abah belikan aku hp secondhand kt aku???

  • kenapa org yg x sepatutnye disturb hubungan aku ngn balak aku selalu je sebok2.. apsal??apsal??? padahal die da de balak.. balak die plak cm aku la.. mne nk kasi kwn ngn ex kan.. gile?kalau aku kwn balik ngn ex aku yg 23 org tu cmne?? ape perasaan org yg jadi future husband aku! pikir la same.. aku ni umo 19 baru.. so biarla aku ade life sket ngn kwn2 aku.. rilek2 ah nk jadi bini org pon! mmg aku setia gila babi tp bila dh jadi cmni rase cm x berbaloi setia.. baik aku jadi cm dulu.. balak merata, x de balak ade rmi gila babi member. drpd cm skng aku setia ngn sorg setia crazy pig semua kwn lepak dah hilang tp cm ni lak jadi.. k im so sorry. i know it isnt ur fault syg.. pompuan tu yg lebih2 datang kt awk eyh sayang?? xpela eyh wak... nnti klu die dtg cr awk, awk bgtaw saya... k syg....dh jgn ngs2.. buruk laki ngis ni..

  • ni yg xde kena mngena ngn pompuan jongang ulat bulu.. aku mmg seorg pompuan yg agak kasar, x sotong cm dory, n mulut aku x reti nk tapis2... so, klu pompuan tu dh tergedik2 cm sotong depan aku.. meh cium bontot aku. n kalau aku nk benci sape2 x de kena mngena ngn kwn2 aku ke xde kena mngena jugak ngn hasutan member aku soh benci dak ni ke ape ke semua nye dari diri aku sendiri,.. aku yg benci sape2 sendiri2.. xyah nk salah kan org lain klu aku benci sape2.. kepada sesiapa yg ade awek sotong cm si dory tu, ko jaga jelah awek ko.. itu adalah normal klu org benci awek kaw.. xyah la ko nk nyebok pasal awek org lain, mesej org ko nk sebok2 baca, nk tahu sgt pasal org lain nye relationship.. tu semua x payah,.. ko buat je hal kaw.. jgn sampai aku cepuk awek ko nnti! dengan ko2 skali x leh pg dah club yg ko bangga sgt nk pegi tempt haram tuh! tolong igt sket...BARE IN YOUR MIND jgn nk buat hal bukan kt tempt org.. tempt ko xpe.. aku x sebok.. k paham??
lepas ni member2 yg se babi ngn jongang ni pgi la bgtaw die eyh.. cm aku x taw je selama ni mulut kwn2 kaw yg cm palat tuh! ko tuka sepuluh kali ko nye url pon aku x kesa...dunia ni kecik je.. lagi la dunia internet,.. jgn igt ko hebat sgt.. stakat dak poli.. pg mam la bai!
K OUT3!!!

3 comments:

Anonymous said...

hohoh...ok...interesting...
come on lea gurl..
lelaki 2 t yg ske...korang gaduh pasal die...
kpd tuan pny blog...
sy sokong u pretend ur boy...
pisss!

Anonymous said...

satu ag...
cool itu penting...
pisss!

reen cute said...

thnks lah hafizi haji zainal.
u are very supportive man, piss to u too