03 August 2009

break off???


penangan bontot ku berikan kepada yg ske wat dajal di luar sane!!

lately ni aku asyik dengar org break off sana sini..
trauma la aku.. adeh,
aku kadang2 bersykur ape yg aku dh dpt skng ni n azie pesan kt aku soh jaga epul baik2 x nk jadi cm die.. taik gile pkwe die.. dh bertahun tahun lamenye kapel br dua ari break up da de awek lain.. sial punye jantan.. grrrr
yg si cicak plak, ape la masalah die nk ske ati mak bapak tok nenek sebelah ayah die je nk main kan hati org! f***

love is like a battlefield! betul la tu kan??
perang dunia ke dua pon x sesakit hati yg merana bile di tinggalkan..
babe.. aku penah ase ape yg korg semua rase.. sakit tu aku thu cmne.. tp kita sendiri sahaja yg boleh tolong diri kita sendiri.. ape2 pon kita kene jugak jadi strong.. lame2 boleh punyer lupakan dorg tu.. heh...

bengang plak aku bile dengar cite member2 sendiri kene main ngn laki... siot je.. buat aku panas je kt lelaki2 kat dunia ni.. sbb tu la aku amek langkah keselamatan...
aku kawan ngn epul berthun lamenye so tht aku boelh kenal hati budinye n aku x kan sesekali pilih yg jambu tp kelambu!! muka ensem tp palat buat ape.. semoga si gemuk ku sentiasa disisi ku ssh dan sng... thanks syg.. i love you n saya akan jaga awk selagi saya hidup...

1 comment:

Anonymous said...

testing... testing...