26 September 2009

lambat nye wish kt kwn2

kepada kawan2 saya yg jauh dan juga dekt.. saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan jika ada tersalah bahasa dan terkasar bicara.
so selamat hari raya. tanpa saya sedari.. saya sudh meningkat dewasa. lagi berapa bulan je nk masuk umo 20. tua tuh!
saya pon dah reti masal rendang. buat itu ini masak lunch kt umah kemas umah dan juga mempunyai mak mertua. saya juga dh pandai pergi jauh2 sorg2. berani tuh!

dulu saya cm budak berhingus je lari2 atas padang mengejar medal yg x boleh pon nk di gadai pon..  tp skang saya budak dewasa la jugak ni dh pandai macam2. cepat kan masa berlalu. x lama lagi mesti dh abeh diploma and kalau ada rezeki sambung degre pulak. and lepas tu keje and kawin.. best nye..

apa yg saya nk bgtahu.. mcm2 dh liku2 hidup yg telah saya lalui. pahit manis atas bawah semua asam garam kehidupan. semua pengalaman ni buat saya dewasa dan menjadi saya yg skarang. saya sgt berterima kasih kepada semua yg terlibat membesarkan saya sampai la jadi cm skng ni.

thanks to all...

3 comments:

watip said...

reen syg i de blog.do follow.cuz susah beno nk cri blog u.hehe

Anonymous said...

selamatkan hari rayap...
maaf batin dan tok batin~~~

reen cute said...

ok sayang i watip.. hehe
samat ari raya jugak ah chong