03 October 2009

scandal?? no no no

reen!! say hello to the world.. rindu pulak saya nk menulis ngumpat2 org sket tp tulah, masa tidak mengizinkan saya nk berbuat begitu. tambahan pula broadband saya abah x bayar lagi.. abah pulak pegi offshore sebulan katanya. mati lah aku! dh la kt umah sewa x de streamix or wifi  ke ape kan.. haih...
reen cm dh kembali ke perangai dulu.. yelah, bf kita dh cm x nk layan.. bz la sgt kan.. yerks
so mintak maaf la eyh.. ssh sebenarnya nk jadi setia gila babi kalau bf kita cm si saiful haidhar tu. heh!
jumaat aritu test fluid and it was sucks!! x tido malam study tp hasilnya cm bu***..
esok, isnin test organic chemistry, selasa chemical proses, rabu-math.. cm babi x?? bile aku nk study ni klu cm tuh. weekend ni aku x bergonjeng mane2 pon taw. jadi anak dara dok umah. heh!

so pada ari khamis nnti saya akan pergi ke bangi.. agency nuclear ape tah under chemical engineering kan.
sy sgt x sbr nk pg sana sbb kalau ade jodoh leh jumpa mereka2! rindu mereka2...

skang ni apa yg saya perlu lakukan ialah.
-ikut ckp fofo! follow fofo's step...
-dengar ckp diya... dia adalah ratu mak ayam yg boleh merosakan lelaki jahanam.. hehehe
-berazam... untuk... fofo je thu.. (bg padan muka die)
-belajar jelah..apa lagi nk buat. n jgn lupe beronjeng
-jgn kontek epul.. sbb die x ske..(kita ni terlalu byk kontek sgt la)..fofo ko jgn gelak eyh!!


out disini.. bye

No comments: