09 March 2009

nothing much..

today is my 1st day at baiduri after holiday(maulidul rasul lol)..
sebelom pape hal aku nkn tny la kan.. kt sape2 la yg nnk jawab.. kalau org yg korg syg pkwe ke mak ke abah ke ckp korg bodoh sbb korg x sengaja melakukan sesuatu perkara tuh korg ase cmne?? marah x?? trase x?? kalaunn yg hati bapak sensitif cm aku ni lak ape erk korg ase kalau tetibe ckp nkita bodoh?? aku?? aku sendiri pon x pasti ape aku ase.. tp air mata ttp jatuh sbb itu aku.. org lain ikut ske la nk react ape..

it already 3 o clock.. act aku tgh buat report fizik yg sgt byk menimbun2 nih... tp da x larat nk buat okeyh... benti je laa.. so many thnings to do lately ni plus assignment?? x yah ckp la byk nye kan.. study pon blom taw.. final gile dh dekat.. asal la group fizik aku bikin gua panas! heh*

br balik baiduri arini dh kerinduan.. adeh2* huh~~ trase2 tolak tepi ah lu... hek*

dh la.. nantok nih! nite2... selamat malam semua

1 comment:

[z@ck] said...

konfirm trasa gla..
ad plak pggil kita bodoh..
dorg pndai sgt ke..
hehehe